Czy masaż relaksacyjny daje dobre efekty, adres salonu masażu w Warszawie


alexsys76
Posty: 16
Rejestracja: 18 maja 2016, 10:51

Czy masaż relaksacyjny daje dobre efekty, adres salonu masażu w Warszawie

Postautor: alexsys76 » 05 kwie 2017, 11:02

Cześć. Od pewnego czasu odczuwam problemy z kręgosłupem. Zacząłem wertować internet w poszukiwaniu przyczyn tego rodzaju schorzenia. Na stronach internetowych odnalazłem masę wypowiedzi ludzi z podobnym bólem pleców. Wiele ludzi rekomenduje masaż leczniczy , który wg ich opinii bardzo pomaga na ból pleców. Myślę czy nie wybrać także masażu relaksacyjnego aby jeszcze rozluźnić mięśnie. Może tego typu zestaw masaży pomoże? Czytałem również, że tego typu bóle spowodowane są siedzącym trybem pracy. Czy ktoś z was może to potwierdzić. Faktem jest, że sporo pracuję siedząc przy komputerze od lat. Lecz czy takie bóle nie powinny pojawić się wcześniej? Oraz najważniejsze pytanie o lokalizację dobrego gabinetu masażu w Warszawie , który wykonuje masaż leczniczy w korzystnej cenie.

marekwolski
Posty: 20
Rejestracja: 18 maja 2016, 12:49

Czy masaż relaksacyjny jest skuteczny, adres gabinetu masażu w Warszawie

Postautor: marekwolski » 05 kwie 2017, 11:07

Dzień dobry. Rozumiem twój ból i będę starał ci przekazać jak najwięcej w tej kwestii. Po pierwsze tego typu dolegliwości kręgosłupa mogą być spowodowane siedzącym trybem pracy, na które świetnym lekarstwem jest masaż leczniczy - potwierdzam że jest skuteczny. Należy połączyć tego rodzaju masaż z regularnym uprawianiem sportu. Nieźle wpływa na kręgosłup chodzenie na siłownię. Poprzez to nie obciążamy tak naszych kręgów. Niezłych gabinetów masażu w Warszawie jest sporo. Polecam wybrać ten, który znajduje się w pobliżu twojej pracy lub domu. Masaż relaksacyjny stosuje regularnie i powiem szczerze, że ból kręgosłupa minął. Natomiast polecam aby zobaczył to jeszcze jakiś specjalista. Sam masaż może nie wystarczyć albo tylko ukrywać objawy jakieś poważniejszej choroby.