Czy to będzie odpowiednia reklama dla stomatologa w Radomiu?
: 07 cze 2016, 15:12
Witam Państwa. Ostatnim czasem dostałem maila z propozycją pozycjonowania swojej strony internetowej: http://danuta-majewska.pl/stomatolog-dentysta-radom w wyszukiwarce internetowej. Nie bez powodu podaję podstronę, gdyż firma która ma potencjalnie zająć się promocją strony, uważa ją za niepotrzebną. Chcą aby dla każdej frazy wyświetlała się strona główna. W mojej opinii jest to mało logiczne. Osoba, która szuka implantów powinna trafić od razu na dedykowaną pod to hasło podstronę z implantami. Czy w jakiś sposób tak promować stronę, aby dla odmiennych fraz pojawiały się odpowiednie podstrony. Chciałbym już teraz podziękować za poświęcony czas i poradę w tej kwestii. Sprawdzałem zbliżone rozwiązania dla dentystów w Warszawie. Tam dentyści promują się opisany przez mnie sposób. Przykładowo po wpisaniu frazy stomatolog Ursynów pojawiają się podstrony danego stomatologa. Co bardziej interesujące jeżeli wpiszemy stomatologia Ursynów to mam całkiem inne rezultaty niż wpisałem dentysta Ursynów. Od czego to zależy, że dla podobnych fraz wyświetlają się różne strony internetowe. Drugie zagadnienie czy stomatolog Ursynów i stomatologia Ursynów to różne słowa kluczowe? Po rozmowie z firmą SEO i zadaniu im tego pytania otrzymałem odpowiedź, że stomatolog Ursynów to nie to samo co dentysta czy stomatologia na Ursynowie. Każde z nich to oddzielna fraza do promocji. Czy mają oni rację?. Przykładowo dla tego gabinetu i słowa kluczowego dobry stomatolog na Ursynowie w wynikach szukania pojawia się cały czas na samym początku wyszukań. Nieważne czy wpiszę dentysta Ursynów, stomatolog czy stomatologia Ursynów to zawsze obserwują to samą domenę internetową. Także ciekawym faktem jest, że dla frazy aparat na zęby Warszawa pokazuje się inna podstrona, a dla frazy ortodonta Kabaty jeszcze inna. Wygląda na to jakby dla każdej frazy, była promowana podstrona. Czy to normalny zabieg? Jeśli tak, to czemu nie lepiej reklamować tylko stronę główną. Wtedy jest mniej pracy. Nie muszę dodawać masy tekstów i opisywać każdego zabiegu na kilka stron. Przecież strona firmowa stomatologa na Ursynowie to nie encyklopedia. A może takie długie artykuły są niezbędne do właściwej promocji strony? Również cena promocji na interesujące mnie frazy: stomatologia i dentysta na Ursynowie jest spory. Myślałem, że jak dodam domenę do paru blogów to będę wysoko w wynikach. Przecież takie frazy jak stomatolog Ursynów czy dentysta Ursynów nie mogą być trudne do wypromieniowania. Rozumiem, iż dentysta Warszawa jest może trudniejszą frazą. Ale czy dzielnica Warszawy to już taki wielki problem?
podobne tematy:
podobne tematy: